Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Původně byl vyráběn malosériově bra...
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehový...
Jawa 350 Pérák byla silnějším provedením Jawy 250 Pérák, od které se lišila především silnějším a dvouválcovým dvojtaktním motorem o zdvihovém ob...
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 D...
Motocykl Jawa 50 typ 21, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1977, je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. S tím sdílí stejné technick...
Jawa 350 2x OHC je slavná motorka, která v 60. letech hrála významnou roli v silničních závodech. Poháněl ji vzduchem chlazený čtyřdobý dvouválec...
Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostř...
Dostupnost: je na skladě (více jak 5ks) Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na ...
Jawa 500 OHC byl vzduchem chlazený, dvouválcový a čtyřdobý motocykl, který byl vyráběný ve třech typech v letech 1952-1958 a jeho cílovou skupino...