Vrácení zboží - reklamační (ne)řád
Jó, to se může stát, že jste netrefili akurátní velikost helmy či bot, rukavice vám barevně neladí k bundě nebo jste si to jenom zkrátka představoval jinak… Žádnej štres… Pokud se jednalo o e-shopovou objednávku máte samozřejmě právo nám zboží vrátit do 14 dní, co vám bylo zboží doručeno, bez udání důvodů případně požádat o výměnu. Zboží pošlete doporučeně a ideálně pojištěné (jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu či poškození na cestě k nám) na adresu naší jesenické prodejny - Ke Mlýnu 19, 252 42 Jesenice u Prahy – Kocanda. Zboží nám prosím pošlete s kopií faktury a vyplněným formulářem viz. link
Jen mějte prosím na paměti, že se musí jednat o věci nepoužívané, NEježděné či poškozené při manipulaci event. montáži. Věc k nám musí přijít ve stavu, jako jste ji od nás dostali, tzn. ve stavu nového a perfektního zboží. Pokud nám pošlete zpátky např. helmu připomínající mucholapku, či boty, se kterými jste nějakým omylem lítali po polích, než jste zjistili, že vás v nich tlačí palec, tak takové zboží posíláme zpět s odkazem na naše obchodní podmínky. Není totiž fér tyto věci pak nabízet jako nové jiným motorkářům. To MY neděláme.
Oficiální reklamační řád je součástí obchodních podmínek