Vrácení zboží - reklamační (ne)řád

Jó, to se může stát, že jste netrefili akurátní velikost helmy či bot, rukavice vám barevně neladí k bundě nebo jste si to jenom zkrátka představoval jinak… Žádnej štres… Pokud se jednalo o e-shopovou objednávku máte samozřejmě právo nám zboží vrátit do 14 dní, co vám bylo zboží doručeno, bez udání důvodů případně požádat o výměnu. Zboží pošlete doporučeně a ideálně pojištěné (jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu či poškození na cestě k nám) na adresu naší jesenické prodejny - Ke Mlýnu 19, 252 42 Jesenice u Prahy – Kocanda. Zboží nám prosím pošlete s kopií faktury a vyplněným formulářem viz. link

Jen mějte prosím na paměti, že se musí jednat o věci nepoužívané, NEježděné či poškozené při manipulaci event. montáži. Věc k nám musí přijít ve stavu, jako jste ji od nás dostali, tzn. ve stavu nového a perfektního zboží. Pokud nám pošlete zpátky např. helmu připomínající mucholapku, či boty, se kterými jste nějakým omylem lítali po polích, než jste zjistili, že vás v nich tlačí palec, tak takové zboží posíláme zpět s odkazem na naše obchodní podmínky. Není totiž fér tyto věci pak nabízet jako nové jiným motorkářům. To MY neděláme.

Oficiální reklamační řád je součástí obchodních podmínek

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies