Jak vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží

Jó, to se může stát, že jsi netrefil akurátní velikost helmy či bot, rukavice ti barevně neladí k bundě nebo sis to jenom zkrátka představoval jinak… Žádnej štres… Pokud se jednalo o e-shopovou objednávku máš samo, že právo nám zboží vrátit do 14 dní, co ti bylo zboží doručeno, bez udání důvodů případně požádat o výměnu. Zboží pošli doporučeně a ideálně pojištěné (jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu či poškození na cestě k nám) na adresu naší jesenické prodejny - Ke Mlýnu 19, 252 42 Jesenice u Prahy – Kocanda. Zboží nám prosím pošli s kopií faktury a vyplněným formulářem viz. link

Jen měj prosím na paměti, že se musí jednat o věci nepoužívané, NEježděné či poškozené při manipulaci event. montáži. Věc k nám musí přijít ve stavu, jako jsi ji od nás dostal, tzn. ve stavu nového a perfektního zboží. Pokud nám pošleš zpátky např. helmu připomínající mucholapku, či boty, se kterými si nějakým omylem lítal po polích, než si zjistil, že ti v nich tlačí palec, tak takové zboží posíláme zpět s odkazem na naše obchodní podmínky. Není totiž fér tyto věci pak nabízet jako nové jiným motorkářům. To MY neděláme.

Oficiální reklamační řád je součástí obchodních podmínek