Jak vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží

Jó, to se může stát, že jsi netrefil akurátní velikost helmy či bot, rukavice ti barevně neladí k bundě nebo sis to jenom zkrátka představoval jinak… Žádnej štres… Pokud se jednalo o e-shopovou objednávku máš samo, že právo nám zboží vrátit do 14 dní, co ti bylo zboží doručeno, bez udání důvodů případně požádat o výměnu. Zboží pošli doporučeně a ideálně pojištěné (jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu či poškození na cestě k nám) na adresu naší jesenické prodejny - Ke Mlýnu 19, 252 42 Jesenice u Prahy – Kocanda. Zboží nám prosím pošli s kopií faktury a vyplněným formulářem viz. link

Jen měj prosím na paměti, že se musí jednat o věci nepoužívané, NEježděné či poškozené při manipulaci event. montáži. Věc k nám musí přijít ve stavu, jako jsi ji od nás dostal, tzn. ve stavu nového a perfektního zboží. Pokud nám pošleš zpátky např. helmu připomínající mucholapku, či boty, se kterými si nějakým omylem lítal po polích, než si zjistil, že ti v nich tlačí palec, tak takové zboží posíláme zpět s odkazem na naše obchodní podmínky. Není totiž fér tyto věci pak nabízet jako nové jiným motorkářům. To MY neděláme.

Oficiální reklamační řád je součástí obchodních podmínek

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Povolit cookiesNepovolovat cookies