Obchodní podmínky

Tyto podmínky upravují vztah mezi prodávajícím – Náladius s.r.o. a kupujícím (zákazníkem).

Prodávající – sídlo společnosti:
Náladius s.r.o. (MotoVšem)
Studené 104
Jílové u Prahy, 254 01
Korespondenční adresa:
Náladius s.r.o. 
Ke Mlýnu 19
Jesenice u Prahy - Kocanda, 252 42

Informace k provozovateli internetového obchodu www.motovsem.cz:
Náladius s.r.o.
Spisová značka: C190268 vedená u Městského soudu v Praze
Studené 104
254 01 Jílové u Prahy

IČO:     242 242 19
DIČ:     CZ24224219
Zapsán u městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 190268

Jsme plátci DPH.

Email: info@motovsem.cz
Tel: 775 733 486

1.  Objednávka

1.1.   Zákazník vložením objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně souhlasí

1.2.   Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné

1.3.   Každá objednávka bude ihned po odeslání potvrzena formou e-mailové zprávy. Ta bude zaslána na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při registraci (objednávce) a bude obsahovat tyto informace: údaje o zákazníkovi, dodací adresu, údaje o objednaném zboží, počet kusů objednaného zboží, atd. Toto potvrzení posílá server automaticky

1.4.   V případě, že zboží není skladem nebo z jiného důvodu nebude možné dodržet požadovaný termín dodání, bude zákazník kontaktován telefonicky nebo e-mailem s návrhem náhradního termínu dodání. O odeslání zboží bude zákazník informován e-mailem, který bude obsahovat číslo zásilky

1.5.   Pokud zákazník po přijetí potvrzení objednávky zjistí, že je některý z údajů chybný nebo nedostatečně vyplněný, je jeho povinností sdělit tuto skutečnost co nejdříve prodávajícímu. Nejlépe e-mailem na adresu info@motovsem.cz.

1.6.   Místem dodání zboží je adresa uvedena kupujícím v registračním formuláři. Pokud chce kupující dodat zboží na jinou dodací adresu, uvede v objednávkovém formuláři jméno a adresu místa pro dodání zboží

1.7.   Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením zboží a jeho převzetím

1.8.   Společnost Náladius s.r.o., jakožto provozovatel internetového obchodu www.motovsem.cz, se zavazuje, že nebude poskytovat osobní údaje třetím osobám za účelem jiným, než je vyřízení objednávky.

2.  Způsoby doručení, převzetí a platby

2.1.   Objednané zboží bude zasláno, nebo předáno, dle Vašeho výběru, při objednání zboží

2.2.   Zásilky na Slovensko lze zaslat výhradně přes níže uvedené dopravce

2.3.   Každou objednávku prodávající potvrdí e-mailem a bude kupujícího informovat o předpokládaném termínu dodání

2.4.   Ceny uvedené u výrobků jsou včetně DPH

2.5.   Kupující má povinnost (i ve vlastním zájmu) při přebírání zásilky zkontrolovat, zda zboží není poškozeno. Na případné poškození zboží je nutno ihned upozornit doručitele a zásilku nepřebírat

2.6.   Zjistí-li se poškození po rozbalení zboží, je nutné uplatnit reklamaci do 2 pracovních dnů od dodání u dopravce. O skutečnosti nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám budeme nápomocni při řešení

> Osobní odběr:

Praha - Jesenice

Starý Plzenec

Hradec Králové

MotoVšem 
Ke Mlýnu 19
Jesenice u Prahy - Kocanda
mobil: 775 733 486

MotoVšem 
Masarykovo nám. 206
Starý Plzenec
mobil: 774 436 686

MotoVšem
třída Edvarda Beneše 1418/23
Hradec Králové
mobil: 771 196 686

PLATBA za zboží je možná i platební kartou !

 

 > Doručení Kurýrní službou - GLS nebo PPL

Služba GLS nebo PPL doručuje zboží druhý den od podání. V případě nezastižení Vás telefonicky kontaktují a doručení zopakují (v ceně je jedno opakování).

> Osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny

O uložení zásilky na výdejním místě Zásilkovny, budete emailem informování. Zboží je k vyzvednutí v 7 denní lhůtě od oznámení.

 

Platba

> Hotově nebo platební kartou

Při osobním odběru v prodejně v Jesenici u Prahy, ve Starém Plzenci nebo v Hradci Králové.

> Bankovním převodem

Předem na náš účet před dodáním zboží, jako VS se udává číslo objednávky.

Pro platby v ČR je číslo účtu:  2900233167 / 2010

Pro platby ze Slovenska je číslo účtu:  2500233168 / 2010

> Dobírkou

Při použití dopravy GLS, PPL nebo uložení na Zásilkovně.

> On-line platební kartou nebo rychlým bankovním převodem

Při použití dopravy GLS, PPL nebo uložení na Zásilkovně.


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

3.  Reklamace

Adresa pro reklamace:
Náladius s.r.o.
Ke Mlýnu 19
Jesenice u Prahy - Kocanda, 252 42

3.1.   Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která může u některých výrobků sloužit zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen (v závislosti na výrobci a druhu zboží). Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný záruční list, je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) písemně zprávu adresovanou na jméno obchodníka, který fakturu vyhotovil. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, pozdějšímu případnému neuznání reklamace.

3.2.   Je-li závada na spotřebiči opravitelná u zákazníka či v autorizovaném servisu, je zde bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady servisního střediska. Zboží musí být v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství. Ke každé položce musí být připojena kopie dodacího listu a přesný popis závad a četnost výskytu

 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

a)    porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou

b)    neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které je v rozporu s uživatelskou příručkou

c)    používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci

d)    není-li zboží reklamováno ihned po zjištění závady, z důvodu aby nedošlo ke zhoršení závady nebo rozporu při posuzování reklamace

e)    zboží bylo poškozeno živly

f)     zboží bylo poškozeno neodbornou montáží či demontáží

g)    zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci

h)    zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

Formulář na reklamaci zboží.  

4.  Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží a peněz)

4.1.   Zákazník má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění, a to i bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Zákonná lhůta se vztahuje na veškeré internetové objednávky z eshopu www.motovsem.cz, tedy nikoli na zboží zakoupené přímo v kamenných prodejnách.

4.2.   Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, společně s dodaným obalem poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum přijetí zásilky a datum jejího zpětného odeslání).

4.3.   Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Upozorňujeme, že zásilky na dobírku nepřebíráme! Adresa pro vrácení zboží je Náladius s.r.o., Ke Mlýnu 19, 252 42 Jesenice u Prahy – Kocanda.

4.4.   Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky nejpozději do 30 dnů od odstoupení, a to dle dohody buď složenkou na adresu zákazníka, nebo převodem na bankovní účet. V případě nedodání kompletního zboží zákazníkem či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

4.5.   V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady zákazníka.

Formulář na vrácení zboží.

5.  Práva a povinnosti prodávajícího 

5.1.   Prodávající se zavazuje vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v co možná nejbližší době. Pokud prodávající nebude moci expedovat zboží z důvodu vyprodání zásob nebo jiných závažných důvodů, uvědomí zákazníka a nabídne alternativní řešení.

5.2.   Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to zákazník písemně požádá.

5.3.   Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek, odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

5.4.   Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nebo nedohodne-li se s kupujícím na plnění novém.

5.5.   V případě, že zákazník uhradí platbu za objednávku před dodáním zboží a prodávající nebude schopen tuto objednávku uskutečnit, zavazuje se prodávající vrátit kupujícímu neprodleně plnou částku.

6.  Práva a povinnosti kupujícího

6.1.   Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží odesláno

6.2.   Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S konečnou cenou je zákazník srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením

6.3.   Kupující má právo na stornování svých osobních údajů z databáze, učiní-li tak písemně

6.4.   Kupující má právo stornovat odeslanou objednávku nebo vrátit zboží do 14 dnů od doručení

7.  Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

7.1.   Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@motovsem.cz.

7.2.   Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

7.3.   Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

7.4.   U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .

7.5.   Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

7.6.   Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7.7.   Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

7.8.   V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

7.9.   Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

8. Závěrečná ujednání

8.1    Obchodní podmínky jsou platné ve znění, uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, ke dni zaslání elektronické objednávky kupujícím prodávajícímu

8.2    Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení v obchodních podmínkách uvedená, akceptuje platnou cenu uvedenou u objednaného zboží, včetně poštovného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán

8..3   Práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího se řídí obchodním zákoníkem. 

Doba platnosti cen

Veškeré ceny zboží na tomto e-shopu platí bez časového omezení, není-li uvedeno jinak

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dnem 25. května 2018

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies